Veelgestelde vragen -
Morgen in huis!
Altijd scherp geprijsd!
Vragen worden snel beantwoord!

Veelgestelde vragen

Onderstaand een overzicht van veelgestelde vragen.

Staat uw vraag er niet bij of is het antwoord niet duidelijk, neem dan contact op met de klantenservice:

Bestellen, hoe werkt dat?

Bestellen op de webshop is eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Klik vervolgens op de knop ‘In winkelwagen’. Het gewenste artikel is in de winkelwagen geplaatst en u kunt nu een keuze maken met de knop ‘Verder winkelen’ of ‘Nu afrekenen’. Wanneer u klaar bent met winkelen, kunt u de bestelling afronden door te klikken op de ‘winkelwagen’, rechts bovenin het scherm. In de winkelwagen kunnen eventueel nog wijzigingen in de bestelling gedaan worden. Is de bestelling naar wens? Klik dan op de knop ‘Nu afrekenen’ en volg de stappen in het bestelproces.

Kan ik een artikel aan mij bestelling toevoegen als deze al is afgerond?

Wanneer een bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk een extra artikel toe te voegen. In dat geval zal een nieuwe bestelling geplaatst moeten worden.

Met welke betaalmethoden kan ik mijn bestelling afrekenen?

Jouw bestelling kun je met Ideal en Paypal afronden. Klik hier voor meer informatie.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Als u voor 15:00 bestelt heeft u uw bestelling morgen in huis (geen bezorging op zondag). Het kan soms voorkomen dat uw bestelling een dag vertraging oploopt. Onze excuses hiervoor!

Waarom moet ik mijn telefoonnummer invoeren?

Mocht er iets met uw bestelling zijn, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Het liefst telefonisch om op die manier snel tot een oplossing te komen.

Wat moet ik doen als er een verkeerd artikel of beschadigd artikel geleverd is?

Wanneer u een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op via het retour formulier. Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.